poniedziałek, 31 stycznia 2011

Game over! Odchodzę.

Poświęcałam naprawdę dużo czasu na tego bloga. Starałam się, by notki w nim były niepowtarzalne. Jednak widać na próżno, skoro komentarzy nie było prawie w ogóle. Mimo, że blog powstał z nudów, to na razie będę zajęta - nauka. Nawet chciałam porzucić tamtego bloga dla tego. Dobrze, że tego nie zrobiłam. Tamten blog, czyli http://your-second-medoll.blogspot.com/ będzie nadal istniał. Być może powrócę, ale to stanie się nieprędko. Na razie Was żegnam.
Do widzenia :*

sobota, 29 stycznia 2011

'Pod Lupę' - BloOondina

Teraz czas na BloOondineeę.



Apartament: Tyle tu pracy i roboty włożone w ten apartament, że aż się z d*py dymi. Jest taki $weet, zrobiony z takim wyczuciem stylu i smaku, bla, bla, bla. 
 Ubranie: Jest czarno-biało. Nuudy. Każdy się tak potrafi ubrać. No dobra, prawie każdy...



Wygląd ogólny w Salonie Piękności: Tak, jakbyś do kogoś mrugała i dawała komuś całusa jednocześnie. I jest cool jak żul. Do tego jeszcze ten jakże pomysłowy makijaż...


Makijaż: Jak już mówiłam, jest to baardzo pomysłowy makijaż. Pewnie włożyłaś w niego wiiele pracy i wieele wysiłku, szczególnie, że go nie zmieniałaś chyba od miesiąca lub nawet dwóch. Do tego te kły w kącikach... I trochę to dziwne, że masz czarne włosy, a brwi są brązowe. Teraz nie trzeba kupować takiego bajerka, żeby zmieniać kolor brwi, wystarczy kliknięcie.



Album: "Nawet kazanie księdza na plebanii w Hrubielowie ma więcej polotu i emocji". Tak określiła "Zmierzch" Nonsensopedia, a ja tak określam Twój album. Oczywiście widać tu sporo pracy, ale ja zobaczyłam tu parę niedociągnięć. Na wszelki wypadek wszystkie udokumentuję:



Lubisz TH? Woow... Jeśli tak, to pewnie ty i 99 innych osób na stardoll. Oczywiście ja, jak to ja, zawsze muszę zobaczyć coś, czego nie mogą zobaczyć inni, normalni ludzie. No, ale przyznajmy się - nobody's perfect. Nawet BloOondinaaa ze swoim rozdętym ego.



Jak zobaczyłam tą stronę to zadałam sobie takie pytanie: "WTF?" No co? Poświęciłaś całe dwie strony na Biebera? Tego Ci nie wybaczę! 



Sceneria: No i znowu Bieber! Litości!


Disney chce kupić stronę stardoll.com!

Przeczytałam to na blogu http://stardollowe-ploteczki.blogspot.com/. Tak, zdarzały się niedociągnięcia, błędy, ale na Miłość Boską, która jest jedynym dobrem na tym zakichanym padole, Józiu, nie opuszczaj nas!
Jeśli nie chcecie, aby Disney kupował Stardoll, podpisz się pod TYM postem. Wystarczy nick.


czwartek, 27 stycznia 2011

'Pod Lupę': KUBAWIKI97 w Salonie Piękności

Najpierw Księga Gości i nachalne pseudofanki, a raczej fall-in-love-fan (nazwę sama wymyśliłam). Bierzemy 'Pod Lupę' KUBAWIKI97 (nie wiem, czy jego nick się odmienia) w Salonie Piękności.

Kliknij, żeby powiększyć i przeczytać, co ja tam ciekawego nabazgrałam
Pozwólcie, że  bez komentarza...

Pod Lupę: nagłówek Maalinowych Metamorfoz

kliknij, aby powiększyć


Pomysł zaczerpnięty z jakże ciekawego jak kazanie księdza na plebanii serialu 'Gotowe na wszystko'. Ciekawe, dlaczego 'magdomilowiczowi' skojarzyło się właśnie z tym serialem... Zastanawiam się, ile nasz 'loffciany' grafik sobie za to policzył...

Mam pomysł!

Mój pomysł polega na tym, że będę brała 'Pod Lupę' różne nowości ze Stardolla, ewentualnie jakieś stardollowe gwiazdki. Nie wiem, do kogo to piszę, bo być może tylko dla siebie (i też dla siebie założyłam ten blog), ale co nuda potrafi zrobić z człowiekiem... xd Za chwilkę następna notka! ;)

środa, 26 stycznia 2011

Hehe, to jest super! ;)


Dziewczyna ma gadane, to fakt... A ja podpisuję się pod tym wpisem.

Źródło: KG KUBAWIKI97

Niektórzy to mają wyobraźnię...

Uwaga, uwaga! A teraz pierwszy SENSOWNY post. :) Doobra, do rzeczy.

Hmm... Ja wyobrażam sobie masę rzeczy: że zdam z fizyki na czwórkę, że będę miała skórzane rękawiczki bez palców, że mój kuzyn znajdzie sobie dziewczynę... A skoro już mowa o dziewczynach...


Bieeeedny KUBAWIKI97 [bo to z jego KG - przyp.red.]... Te dziewczyny mu nie dadzą spokoju... Nie raz, nie dwa i nie trzy widziałam, jak dziewczyny go podrywały i pytały, czy będzie z nimi chodził... No, bo taki chłopak to prawdziwy skarb! Wyobraźcie sobie, że jakiś, jak to KrytaKrytyczka ładnie ujęła: "lesbo-gej" chodzi z jakąś dziewczyną, którą każdy, kto zna Kubu$$ia i go loffcia , pierwszy raz na oczy widzi, to szczęka do ziemi. Ale wątpię, żeby KUBAWIKI97 poprosił jakąś dziewczynę o chodzenie, tak, tak, wiem, rozczarowałam Was, dziewczyny (może chłopcy też?), ale co prawda, to prawda. Ale dlaczego nie poprosiłby? Być może boi się, że straci fanki (lub fanów).
Być może tak, być może nie.
A może w realu Kuba ma dziewczyny nawet dwie?

Na koniec taka mała rymowanka. ;) ^

Hello!

Hej! To będzie blog o krytyce. Wiem, jest już kilka takich blogów. Ja założyłam tegoż bloga po to, by wypowiadać się bez cenzury i jakiejkolwiek delikatności na temat rzeczy, które mi się nie podobają. Postanowiłam jednak nie być anonimowa, bo anonimowa była 'KrytaKrytyczka' ('AaNnIiTtAaaa'), a ja nie lubię kopiować. Założyłam też blogowy email, na wszelki wypadek. Proszę tam przesyłać różne info o stardollu, które chcecie, abym skrytykowała. Oto on: krytykolandia@gmail.com